星期五, 3月 13, 2009

香港靚女多 1975



(男)全香港靚女多
(女)乜野話 你講香港靚女多呀 0甘大概會點0既情形 我望你形容嚇 指點我
(男)0拿沿中環路過 好多靚過鬼火 更風騷淺笑拋送秋波轉0左入去上環 個一邊靚女亦算多 啊......
(女)原來香港0甘多靚女0既 哦 多美女 駛乜野纏住我我知你 花心薄幸更口多 記否求我 追我 呃我 冤我 跪我被你冤到心軟將你識錯
(男)哀懇嬌妻你原諒我 (女)不必噃
(男)你誤會 (女)點聽得錯
(男)悔恨氣親你惹大禍
(女)你不用關心我 (男)我必要認翻錯
(女)你響處悶親我 你所為真不妥
(男)我響處認錯 (女)不要認錯
(男)我話過以后信得過
(女)喂出便有0甘多靚 (男)點及老婆
(女)你情人千百萬 (男)我單愛妻一個
(女)倘作負心漢 (男)你可以打番我
(女)你話全香港0既靚女多0既
(男)完全未有及得你真系關心我
(女)你睇0下全香港0既靚女多 喂個邊望嚇又一個
(男)哎0也我唔愿再睇囉
(合唱)喂兩家當初結0左婚 白首兩家要諧和 誤會難免會出差錯

沒有留言: